Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
26.10.2004, Josef Brož, recenze
Asus A2532 je notebook určený pro oblast multimédií, grafiky a zpracování DV videa. Dostatečný výkon zajišťuje Athlon-M 2800+, multimediální schopnosti pak grafická karta Radeon 9200. Mezi nadstandardní výbavu patří kombinovaná DVD/CDR mechanika, vestavěná čtečka paměťových karet, FireWire rozhraní, 2W subwoofer, atd.
1  2  
Drobec95 | 25.7.200613:18
ahoj, mam asus a2500d ,poradte mi, neviem rozbehnut citacku kariet.
dik za pomoc
Odpovědět0  0
Ladis. | 25.7.200613:30
Ja mel model A2D a k nemu byly normalne instalacni CD, na kterych ovladac pro ctecku karet byl. Takze zkus nainstalovat ovladace z prilozenych CD ;­-­).
Odpovědět0  0
Drobec95 | 25.7.200615:20
Bohužial, nedostal som k nemu od kolegu žiadne CD, v tom je smola.
Preto zhanam iný spôsob.
Odpovědět0  0
Ladis. | 25.7.200617:12
Ten nb je tedy sluzebni? Tak reknete tomu, od koho jste jej dostal, nebo cloveku, kterej se o tohle ve firme stara. Jinak hodne veci ­(asi vsechny­) jdou stahnout i ze stranek Asusu:
http:­/­/support.asus.com­/download­/download.aspx?SLanguage=en­-us
(vyberete postupne odshora spravne moznosti u tech 3 rozeviratek a pak tlacitko Search; ve vetvi Others je ctecka karet)
Odpovědět0  0
Drobec95 | 25.7.200622:52
Dík za pomoc, :)
Odpovědět0  0
zdenek r | 14.1.200613:52
ahoj chtěl bych jse zeptat jestli tento notebook ASUS A2532Dc mam mini pci slot a kde jse presně nachází predejce mi nic neřekl děkuji moc
Odpovědět0  0
Machintosh | 25.7.200617:55
Nachazi se pod klavesnicou,tam kde su ulozene aj pamete.
Odpovědět0  0
TazDevil | 22.10.200512:51
Zdravim vsechny vlastniky Asusu
Sam mam Asus A2532Dc Athlon XP­-2800 30G 250 MB RAM, tedy zatim...
Je to muj prvni notas ... Notas sem chtel kvuli toho ze sem ho mohl prenaset a bydlel sem ve stisnenych podminkach... Tehdy sem se bal at nemam srot a chtel sem neco, ja se priznam= notas neni na hry,ale at rozjedu NFS Underground 2.....
Za 25 tacu a nejake drobne novy notas s brasnou,2 roky zaruka ,bez 0S atd... Do cenove hranice kterou sem mel jsem se vesel vybiral jsem mezi timto Asusem a Acerem 1352 tusim...,podobnych parametru,ale podle kamose mel Asus lepsi grafarnu a hlavne nesdilenou...Ok sel jsem do nej a Underground behalo skvele...
S monitorem jsem spokojen ze nema aktivni LCD, to znamena ze pet lidi co by se na nej koukalo na film by videlo neco jineho aspon v barevnych odstinech,mi nevadi ja sem spokojeny ve dvou treba ve vlaku se na to da v pohode mrknout na filmek...
Zvuk,ovladani klavesnice, mys, touchpad v pohode... Baterka mi vydrzi prumerne 2 hod 10 min...
Kdyz jedu ze site tak vetrak rve... oproti Centrinum jsem zjistil ze sem mel pockat ale notas byl nalehavy bez kompu a bez netu se vyska delat neda, muj nazor... V noci sem preventivne jel z baterky... jednak mensi hluk, o jeden drat min a vedel jsem ze do dvou hodin pujdu spat... Kamen urazu byl kdyz sem neco pres noc stahoval tak sem to musel nechat ze site a jak uz vecer vsici spali, bydlel jsem s babi otcem v 1+1, tak me chteli ukamenovat i ja moc nemohl usnout... To je tak 1.problem ...
Dale se casto stava ze sveho milacka drtim... Neni problem abych stahoval neco z netu, mel spustenych pet netovych oken, vypaloval cd, jeste mozna neco instaloval a kdybych ,coz delam casto posloucham mp3, pustil Winamp tak se stane ze nenajede... 2.problem...
Mozna bych to ukoncil je to muj prvni prispevek tak ocenim pouceni...
Jeste bych shrnul me otazky,problemy:
1.Vetrak­- snazim se resit prejit na jiny OS ­(FreeBSD­) jednak hry uz nehraju a nepotrebuju a by mi kvuli prohlizeni obrazku
hucel vetrak... Mate nekdo nejakou radu ci zkusenost?
2.Upgrade­- kvuli nestihani kompu chci mozna rozsirit Ramky a mozna prejit na DVD palirnu...
Ma nekdo zkusenost s upgradem? jestli je po rozsireni treba o 256MB RAM vykon znatelny a jestli nekdo vymenil mechaniku
3.Mam take podezreni ze USB na notasu nejsou 2.0 ale nejake nizsi... ma nekdo stejny problem
4.Celkove : jestli mi nekdo muzete poradit tak uz na notasu uprednostnuju vydrz a tichy chod a dobry vykon na vyuzivani
mp3 filmy net stahovani nejcasteji vse dohromady... TEDY MAM UPRGADOVAT TENTO ASUS NEBO UDELAT CHANGE ZA
CENTRINO??????

Diky moc za jakoukoliv radu
TazDevil
Odpovědět0  0
Ladis. | 23.10.200515:06
Ja mam A2516DBO ­(AXP­-M 2600+, 256 RAM, Radeon 9600 64 MB­) a problem s hlasitym vetrakem jsem vyresil tak, ze jsem si nainstaloval utilitu pro rizeni vykonu CPU ­(pri nejnizsim vykonu se vetrak pousti jen 1x za 5 minut na dobu asi 10 vterin­).

Muj postup na instalaci teto utilitky:
1. odinstalujte AMD PowerNow utilitu, pokud ji mate; pokud mate SP2 pro WinXP, pak tam je ­"natvrdo­" v tom SP2 a je treba ji odstranit v registrech ­(pouze pro advanced usery­); ta AMD utilita blbne na tomhle ASUSu a koliduje s tou od AMD
2. stahnete http:­/­/cpu.rightmark.org­/download­/rmclock_13_bin_fi­x.rar
3. ten RMClock staci nekam rozbalit, pridat do registru RMClock.reg ­(v tom archivu; prave tlacitko ­-> Sloucit­) a dat si ho po spusteni ­(treba pretahnutim zastupce do slozky Po spusteni­)
4. po spusteni toho programu poklikejte na ikonku RMClocku, Minimal FID ­(nasobic­) a VID ­(vpravo od toho; napeti­) nastavte na nejnizsi ­(u me 3.0x ­/ 0.925V­), Maximal FID a VID na nejvyssi ­(u me 15.0x ­/ 1.650V­) a Apply; pak Minimal pouzije to nejnizsi, Maximal to nejvykonejsi a Automatic bude vyuzivat celou moznou skalu ­(vychozi nastaveni je tak nejak minimum = maximum = nekde uprostred­)
5. a jeste prave tlacitko na ikonu RMClocku v traybaru ­-> zruste zaskrtnuti u ­'Restore Defaults on Exit­' a zatrhnete ­'Run Minimized­', at se to spousti po spusteni schovane
Odpovědět0  0
Ladis. | 23.10.200515:21
EDIT:
1. ­"ta AMD utilita blbne na tomhle ASUSu a koliduje s tou od AMD­" ­-> ­"ta AMD utilita blbne na tomhle ASUSu a koliduje s tou, co pouzivam­"
2. ten link na stahnuti je stary a nefunkcni, na strance http:­/­/cpu.rightmark.org­/download.shtml si najdete ­"RM Clock Utility­", ta prvni polozka je ten RAR archiv; muj popis se vztahuje ke stare verzi, kterou pouzivam ja, takze se muze v necem lisit
3. USB 2.0 to myslim ma, ale je samozrejme treba nainstalovat ovladace zakladni desky z prilozenych CD ­(WinXP USB 2.0 standardne snad neumi­)
4. pamet RAM se da rozsirit snadno ­(a dost zvedne vykon­): panel s 5 tlacitky nad klavesnici posunte tlacenim zprava smerem doleva asi o 3 mm ­(samo to dal nejde­) a vyklopte, uchopte klavesnici nahore a preklopte ji smerem k vam, pod ni je nekde uprostred ctvercovy plisek, odsroubujte z nej jediny sroubek a odklopte, mate tam 2 pametove sloty, v jednom bude 256 MB modul, do druheho muzete dat ten dokoupeny ­(samozrejme musi byt takovy, ktery tam jde dat, v tom se moc nevyznam­)
5. s upgradem neporadim, zalezi, jestli hned ted potrebujete jiny nb, nebo vam tenhle staci ­(po zprovozneni ovladani vykonu, abyste nastavil 400 MHz a uzival si ticha misto vetraku :­))
Odpovědět0  0
maiden | 24.10.20058:10
Blbý je, že když dáš procák na 3,0x­/0,925 V, což dělám taky, tak větrák sice neběží, všechno je krásně tichý a výdrž se zvedne na pěkných 2:45:00.00:­-­), ale časem se v tom něco přehřeje ­(možná grafika, bůh suď­) a tak po hoďce se to začne hryzat. někdy i dřív. zkusím teď koupit tu podložku s větrákama ­(dva s otáčkama 1500 RPM­), pokud to bude tišší, tak super. jinak buď centrino ­(má kamarád, úplně v klidu­) nebo turion ­(ačkoliv to ještě nikdo ze známých nemá a nemám reference­). A jediný na co budu ještě někdy koukat je VÁHA a pak teprve výkon.
Odpovědět0  0
Ladis. | 24.10.200511:15
Zajimave, mne se nikdy neprehral ­(pouzivam ho uz rok a 4 mesice­). Mozna jste se mel podivat, co se zacne ­"hryzat­" ­(nevim, jake mate znalosti ohledne pocitacu­). Turiony vypadaj dobre, dulacore v nb nema cenu ­(ty od novy dualcore cpu intelu pro nb maj dvojnasobnou spotrebu, blee; amd myslim dualcore pro nb nenabizi­), ale 64bitu s muze hodit :)
Odpovědět0  0
Ladis. | 24.10.200511:52
EDIT: Jsou 2 verze Turionu ­- jedna se spotrebou 25 W a jedna 35 W ­(pro srovnani, P­-M maji spotrebu 22 az 27 W, takze odpovidaj Turionu 25 W­). V levnych nb byvaj ty s vetsi spotrebou, taky zalezi, jestli tolik vysite na spotrebe.
Odpovědět0  0
maiden | 24.10.200512:11
znalosti uživatelské. nicméně pokud jsem vše nastavil na minimum, tak s celkem železnou pravidelností nastalo vytuhnutí během prohlížení obrázku, případně internetu s grafikou. u textů jsem to nepozoroval. pravda, radeona 9200 jsem dal z 200­/180 na 100­/80 v představě, že se sníží teplota, ale asi to je dost minimální za cenu ztráty stability.
Odpovědět0  0
Ladis. | 24.10.200512:30
ja gpu nikdy netaktoval, nevim, cim to u vas mohlo byt; zkusil jste zavolat do servisu?
Odpovědět0  0
maiden | 24.10.200512:42
ne, proč?
Odpovědět0  0
Ladis. | 24.10.200513:11
No pokud vam to ­"s celkem železnou pravidelností­" vytuhava, tak by se to melo resit, ne? Ja kdyz to nedokau resit sam, tak jdu do sevisu a ­"delam blbyho­", at se sami snazej ­(uz jsem si treba odpalil v nb zvukovy cip, tak jsem prisel do sevisu a jen ­"najednou to pri prehravani hudby jen chrapti­" :­) ­- vymenili audio board a za 4 dny jsem mel nb funkcni­).
Odpovědět0  0
maiden | 7.3.200613:38
tak už vim. já tam měl tu pitomou utilitu od AMD na automatické taktování a když jsem měl RMClock na 0.925V a AMD utilitka tam poslala požadavek na 2,2 GHz, tak se to samozřejmě hryzlo. se stane. Teď už jen RMClock a výdrž 3 hoďky s baterkou na 90%.
jinak při nejnižším výkonu to hřeje trochu víc, ale bez větráku se to dá čekat. Ještě snižuji grafiku pomocí ATITool na 100­/80MHz, ale nevím, jestli to má vůbec nějaký efekt. asi ne.
Odpovědět0  0
Kalik | 22.9.200511:06
zdravím,
jakým způsobem se vyměňuje, popřípadě dává nová paměť do NB Asus A2532Dc. Díky za odpověď
Odpovědět0  0
maiden | 22.9.200512:04
uvolníš kryt s tlačítkama ­(ten nahoře­) a to směrem VLEVO ­(chce to trochu síly­), odklopíš klávesnici směrem k sobě ­(kabel je tuším v pravo dole­) a uprostřed je plechovej kryt, pár šroubků a jsou tam dva sloty. dál asi pokus ­- omyl.
Odpovědět0  0
Filip Novák | 7.9.200517:15
Již rok vlastním notebook Asus A2500D Athlon XP 2800+, 512 RAM, 60 GB, ATI Radeon 9600 a mechanika DVD+RW. Je to plná náhrada stolního počítače, která naprosto vyhovuje při vývoji aplikací i hraní náročnějších her např. HL2. Vyskytl se pouze problém s HDD, který bylo třeba vyměnit. V servisním středisku provedli výměnu během 2 dnů. I v dnešní době jsem s ním naprosto spokojen.

Filip Novák
http:­/­/www.brainweb.cz/
Odpovědět0  0
Ladis. | 7.9.200521:10
Ja mam uz rok a dva mesice ASUS A2516DBO ­(AXP­-M 2600+, 256 MB, 30 GB, Radeon 9600, DVD­-CDW­) a jsem s nim taky spokojen ­(programuju normalni aplikace a jednodussi hry, hraju hlavne stare a freeware­/shareware hry­). Na HL2 a Doom3 bych si musel koupit dalsich 256 MB RAM, ale zatim je nepotrebuju... Se servisem jsem taky spokojen ­- vse opravili, jak jen to bylo mozne, a neptali se na podrobnosti, jak jsem to zmrvil ;­) ­(jednou vymena baterky a jednou vymena zvukoveho cipu ­- oboji jsem ale znicil nechtene sam, v servisu jsem to ale samozrejme nevykecaval :­)­).
Odpovědět0  0
blankyto | 7.9.200523:05
Tak tenhle notas A2500D mam skoro rok. Parametry Athlon 3000+ 9200ati, 30 hd, 512­(puvodni bylo 256­)mb, DVD+CDRW, jsem absolutne spokojenej, vykon procesoru je lepsi nez mam desktopovej 3200+, servis byl taky maximalni navysili mi pamet kterou jsem si prinesl uplne zadarmo. Jinak bez problemů, grafika staci hry na notebooku nehraju od toho mam desktop. A prace je na nem opravdu výborná, vim, že ceny notebooků a jejich parametry jsou ted nekde jinde nez kdyz jsme si tohohle mazlika kupovali, presto nelituji. Procesor mi na tu praci bude stacit vic nez bohatě a ani jeho silu vlastne nevyuziju, ostatni jako hard disk nebo mechanika se da upradovat pokud by clovek mel opravdu chut si ho trochu vylepsit. Jen me mrzi vydrz baterie, ktera se pohybuje okolo dvou hodin. No nemuze byt vsechno perfektni, chtel jsem presne tenhle procesor kvuli jeho sile a tudiz musim ozelet vydrz baterii.
Ja jsem koupil dobre.
A co vy?
Odpovědět0  0
Ovals | 12.9.200513:43
Ja vlastnim viac nez rok A2522D, Athlon XP 2600+, 512MB ram, radeon 9600, 40gb hdd a vydrz sa pohybovala nad 3 hodiny ­(az kym sa mi nepokazil a je teraz v servise­). Ak ti dava len 2 hodiny, bud na nom intenzivne pracujes ­(vypocty­/grafika­), alebo mas blbo nastaveny power management...
Odpovědět0  0
aladin | 25.2.200516:09
Zdravím všechny,
koupil jsem si Asuse A25xxDc a šlapal mi celkem bez chyby do té doby než jsem k tomu připojil přes USB zvukovku od Creative SB Audigy 2 NX. To mi způsobuje kolaps připojených zařízení na USBéčkách jak myši tak klávesnice nebo všech pěti USB, hlavně té zvukovky!!! Touchpad funguje bez problémů stejně jako klávesnice notebooku, ale už to nejde restartovat klasickým způsobem ­(zasekne se to při vypínaní PC­) takže musím pokaždý dávat tvrdý restart. Nemůžu přijít na to proč, už jsem zkoušel přeinstalovat ovladače, kompletně celý windows XP SP2. Zkrátka někdy to běží hodiny bez problémů, jindy to vypadne hned po nastartování systému ­(hlavně to vypadává když se spustí nějaký přehrávač­) PROSÍM O POMOC
Odpovědět0  0
Michal Žerotín | 28.2.200516:53
Zdravím,
tak přesně tenhle problém jsem měl také.ASUS A2532Dc,SB Live!24bit External USB.V jednom USB zvukovka,v dalsím USB modem pro CDMA připojení na internet.Jakmile jsem začal pracovat s jedním,či druhým zařízením a v ten daný moment již běželo to druhé,okamžitě nastalo zatuhnutí a pomohl jen restart.Řešení je zdánlivě jednoduché:úplně odinstalovat AMD Power Now a Power 4 Gear.Místo nich nainstalovat RightMark CPU Clock Utility­(http:­/­/cpu.rightmark.org­/­)a je po problému.­(Alespoň v mém případě,ikdyž nalezení tohoto řešení zabralo dosti času­)Zároveň jsem tímto vyřešil i problém s náhodným spuštěním větráčku a nemožností jeho zastavení­-problém s již jmenovaným AMD Power Now.Již asi 3 měsíce vše jede bez problémů non­-stop 24 hodin denně.
Odpovědět0  0
aladin | 1.3.200522:11
diky moc za odpoved, hned jsem to zkusil, ale nevim jak mam ten program nainstalovat, funguje mi jenom spuštění ale ne nainstalování, je to jen program ktery se instalovat nemusi?
Odpovědět0  0
Ladis. | 1.3.200523:26
Prectete si celou diskuzi k tomuhle notebooku :­) Konkretne prispevky od ­"Re: Hlucnost | od: Ladis. | 15.1.2005 10:09:05­" a vnorene. Je tam jak zprovnoznit spravne RMClock.
Odpovědět0  0
aladin | 2.3.20059:25
Co bych měl nastavit konkrétně v RMClocku já s mým problémem? To samé co v diskusi Hlučnost?
Odpovědět0  0
aladin | 5.4.200511:27
Zdravím ještě jednou,
po nainstalování RMCclocku jsem byl na chvilku spokojenej, ted mi to ale padá znovu, je možný, že by se ten notas neuchladil i když jedu na 8x při 1.6V a minimálním řízení? není už to problém kompu? při tom doma nemám zrovna vedro. Prostě ten samej problém když spustím nějaký přehrávač nebo hru vypadnou někdy USB nebo se to celý kousne. Díky za radu..
Odpovědět0  0
Ladis. | 5.4.200515:11
Nevim, zda vas problem odpovida jednomu memu, ktery jsem vcera vyresil: Po nainstalovani SP2 pro WinXP se mi nainstaloval novy ­"ovladac­" pro procesory AMD K7, ktery automaticky reguloval vykon CPU podle zatizeni ­(avsak mene dobre a prakticky bez zadnych nastaveni oproti RMClocku­). Pri pouzivani RMClocku se vzajemne hadaji a obcas nastavi kombinaci nasobice a napeti, ze pocitac zamrzne. Resenim bylo odstranit ten AMD K7 driver a dale vesele pouzivat RMClock. Udelal jsem to v rychlosti, ale co si pamatuju:
1. udelat bod obnoveni, kdyby neco ­(aby slo vratit zmeny registru­)
2. spustit Editor registru ­(Start ­/ Spustit ­/ regedit.exe­)
3. postavit se vzdycky na prvni polozku ­(Tento pocitac­), dat Ctrl­-F ­(hledat­) a zadat ­"powernow­" ­(bez uvozovek­) a postupne klikat F3 pro ­"hledat dalsi­" ­- a pokud je to polozka v nejakem klici ­(tj. nejaky radek v pravem okne­), tak smazat jen ji ­(klavesa delete­), pokud se tak jmenuje klic ­(tj. nejaka vetev v podokne vlevo­), tak ji smazat celou
4. opakoval jsem to jeste pro ­"amdk7.sys­" a ­"amd­" ­(ale tam uz trochu opatrne a nemazat uplne vse ­- uz je to dost obecny nazev­)
5. restart pocitace ­(uz by se nemel zavadet tento ovladac­)

Princip je ten, ze se z registru odstrani informace o tomto ovladaci a jeho zavadeni. Je fakt, ze takhle na dalku se prace s registrem vysvetluje blbe, ale sam mam radsi, kdyz odstranim zavadeni NECEHO, nez smazani konkretniho souboru na disku ­(C:­\WINDOWS­\system32­\drivers­\amdk7.sys­), pac kdo vi, jestli si ho Windows neobnovi ze zaloh, a aspon se mi nezaplnuji logy chybovymi hlaskami :)
Odpovědět0  0
aladin | 5.4.200511:27
Zdravím ještě jednou,
po nainstalování RMCclocku jsem byl na chvilku spokojenej, ted mi to ale padá znovu, je možný, že by se ten notas neuchladil i když jedu na 8x při 1.6V a minimálním řízení? není už to problém kompu? při tom doma nemám zrovna vedro. Prostě ten samej problém když spustím nějaký přehrávač nebo hru vypadnou někdy USB nebo se to celý kousne. Díky za radu..
Odpovědět0  0
aladin | 5.4.200511:28
Zdravím ještě jednou,
po nainstalování RMCclocku jsem byl na chvilku spokojenej, ted mi to ale padá znovu, je možný, že by se ten notas neuchladil i když jedu na 8x při 1.6V a minimálním řízení? není už to problém kompu? při tom doma nemám zrovna vedro. Prostě ten samej problém když spustím nějaký přehrávač nebo hru vypadnou někdy USB nebo se to celý kousne. Díky za radu..
Odpovědět0  0
batt | 10.2.200522:52
ahoj nevite někdo jestli se da dat do něj Dvd vypalovačka ?
Odpovědět0  0
Gattor | 22.2.200517:38
Podle mne mechanika jako mechanika
Odpovědět0  0
Gattor | 5.2.200516:27
Nevim jak vy, ostatni majitele, ale ja jsem s nim naprosto spokojenej. Rozsiril jsem na 512 MB a 80GB a ted je to parada. HL2 jede naprosto bez problemu a nic lepsiho zas pekne dlouho nebude, takze me ATI 9200 uuuplne staci. a za ty prachy je ten vykon moooc dobrej. 2:30 baterky taky staci. Oproti nejakymu blbymu Aceru je to zlaty!
Odpovědět0  0
blankyto | 24.4.200511:43
prosimte jak si tam dostal tu pamet kdyz si upgradoval? chci taky rozsirit ale nemam poneti kudy tu pamet do notesa dostat. za odpoved predem dekuju
Odpovědět0  0
gattor | 3.7.200515:35
Tak nejak po ctvrt roce, ale stejne odpovim :­) mel jsem problem s tv­-outem, nakonec to nebyl problem notase, ale televize, ale kdyz uz jsem ho v tom servisu mel, nechal jsem to udelat je. ale nechal jsem si to i povedet. ale pozor: nevidel jsem to, jestli v ty dire je neco jinyho, tak si to nepropichni. radeji si to nekde over. jde o to, ze v pravem krytu repraku je jedna dirka vystoupla. kdyz tak strcis sroubovak, mel by si to odjistit a cely tento kryt i s cudlikama odsunout do strany. pak jsi primo u slotu.
Odpovědět0  0
blankyto | 3.7.200516:22
thx je to presne tak
Odpovědět0  0
aladin | 10.1.200515:57
Chtěl bych se zeptat na tento problém, při hře to šlape řekl bych dost dobře, ale z ničehož nic se mi kousne a musím restartovat. Může to být tou grafikou Radeon 9200, ramku mám 512 Athlon 2800. díky za odpověd
Odpovědět0  0
Ladis. | 10.1.200516:21
No tak i mne se obcas nejaka hra kousne a je treba dat reset. Co jsem ale slysel, stejne je to i u stolnich radeonu ;­) Zkusil bych jine ovladace a pripadne si na to zvyknout :­/ Ale mne se to kouse jen u vybranych her a na konkretnich mistech ­- treba Half­-life 1 & 2 a Doom3 mi ale bezely v pohode.
Odpovědět0  0
aladin | 11.1.200520:22
Ale to běželo v pohodě na radeon 9600 jak jsem četl v diskusi, né. Half life2 běží fakt plynule v doporučeným rozlišení, ale najednou se kousne a zvukovka hází jakoby nějaké smyčky. Abych byl přesný tak demo halfu mi běželo bez problémů. A tady se mi to kousne do 15 min, ale né na stejným místě. Nový ovladače jsem stáhnul z asusu a furt problém :­-­( nemůže to být ještě něčím jiným?
Odpovědět0  0
Petrus | 11.1.200522:11
Kdybys uvedl předný typ zák. desky, tak by to taky nevadilo, na toho Radeona dej nejnovější ovladače. Netaktuješ?
To by mohl být kámen úrazu. Jestli máš nějakou šílenou rozcrackovanou pirátskou verzi od pochybnýho zdroje, tak bych se ani nedivil.
Odpovědět0  0
Ladis. | 11.1.200522:30
Ad ovladace: ATI nenabizi ovladace pro Windows pro notebookove Radeony, takze mate 3 moznosti:
1. pouzivat ty, ktere jsou na prilozenem CD ­(zadny vyrobce se s novymi ovladaci nedela ­- pro kazdy nb jsou jen ty z doby jeho vydani­)
2. stahnout si ovladace od ATI a nejaky crack pro umozneni jejich pouziti s mobilnim radeonem
3. pouzit ­"Omega Driver­" ­- jde o neoficialni poskladani ruznych ATI driveru do jednoho celku, ktery jede i na mobilnich radeonech ­(vygoogloval jsem vam aspon tuto adresu: http:­/­/drivers.soft32.com­/driver­/download­-ATi_Omega­-66282.html , protoze si nepamatuju puvodni web­) ­- tyhle jsem pouzival
Odpovědět0  0
aladin | 11.1.200522:32
jedna se o asus A2538DcUO, přiznavam, že verze není zrovna legalní. Takže i to by mohl být ten problém? Zase vím, že jiným to funguje bez problémů. Kde by se dali stáhnout ty ovladače? Taktovat mi tihle nedovolí, nebo to asi neumím.
Odpovědět0  0
rezo | 7.1.200521:44
Ludia poradte kde kupit lacny notebook ­(cez net­), nejake zlavy a tak .... diky
Odpovědět0  0
Shigi | 24.12.200414:23
Zdarvim,
potreboval bych jsem poradit s koupenim noveho notebooku.
nevim jak se mam rozhodnout v cervnu mi odjede teta do USA a tam jak je znamo jsou notebooky.
mnohem levnejssi, jeste kdyz tomu pripoctu dovoz zdarma.bohuzel tento notebook asi nebu moct nikdy
reklamovat.Ale i pres to se domnivam zze by se mi vyplatilo nechat si ho dovezt.
notebook by mel mit: 1x seial prot, 1x ps2, 2x usb2, WIFI, VGA aspon ATI 9600 nejaka dobra mobilni verze.
proste by mel zvladat i nejake ty hry.

mohl by mi teda nekdo poradit jakou znacku notebooku kupovat a jakou nikdy nekupovat, kdybych jsem si
vybyral notes tady u nas v republice. me se tedy liby vybaveni notebooku znacky ACER, ale jsem slysel ze to jsou smejdy ale nikdo mi nrevyslvetlil v cem. Takze bych chtel poprosit jestli by mi nekdo mohl teda poradit.

Jestli mam brat notes z USA nebo od NAS , ktere znaky nikdy nebrat a ktere jsou dobre.
muj rozpocet je snad do 40000.
prosim vase rady ocekavam pouze na email: shigi04@seznam.cz

dekuji Shigi
Odpovědět0  0
Ladis. | 24.12.200415:24
1. Nove notebooky nemaji seriovy ani ps2 port.
2. Ve vetsine nb tezko sezenes slusnou grafiku ­(ATI 9600, GF FX 5600­).
3. V Americe muzou byt uplne jine znacky na trhu, ale jsou taky svetove znacky ­(firmy prodavajici po celem svete­), ktere maji myslim celosvetovou zaruku 2 roky, takze pak bys chodil do servisu v CR ­(Dell, Toshiba, ASUS, ...­).
4. ACERy maji spatne zpracovani, prestava po case fungovat baterka, ... ­- vyhledej si na diskuznich forech.

No uvidis. Prinejmensim by teta mela na miste zkontrolovat LCD ­(zda tam nejsou vadne pixely­), baterku ­(zkusit ho kousek nabit a pustit aspon na 10 minut na baterku­), optickou mechaniku ­(precist nejake CDcko­) apod.
Odpovědět0  0
Shigi | 28.12.200418:43
THX i kdyz to nebylo na ten email,
kamosovy privezla notes segra z USA ma ho od HP a vyhodou je ze jej muze vsude
reklamovat, takze si asi necham podobny ale lepsi privezt.
jinak jsem uz slysel o notesu s VGA ati x800 >>> ale to asi nebude pro na :­-­)
ale i tak diky Shigi
Odpovědět0  0
Ladis. | 21.12.200411:48
Vysoky 3D vykon za skvelou cenu!

Prodam nb ASUS A2516DBO, AXP­-M 2600+, 256 DDR RAM, 15­" TFT ­(bez vadnych pixelu­), !!!ATI Mobility Radeon 9600 64 MB vlastnich!!! ­(128bit DDR, 3DMark2001SE: 8236, 3DMark2003: 2194 bodu, VS&PS 2.0­), DVD­/CDRW, 30 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, FireWire, IRDA, LAN, modem, 5 USB 2.0, TVOut, temer nepouzivany, zaruka, vydrz 2:45 hod, cena 33 tis. Kc nebo 35 tis. s originalni brasnou a optickou mysi, Praha­/Ricany

33 000 Kc

ladislav.zima@gmail.com
728 003 888
ICQ 121651807
-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-

Prodavam ho, protoze se mi na nem nepodarilo rozchodit 3D akceleraci v Linuxu s drivery od ATI ­(a podpora v open­-source driverech se ocekava az za pul roku­) ­(ve Windows jede bez problemu­), a taky jsem zjistil, ze posledni dobou uz nehraju nove hry, takze vysoky 3D vykon nepotrebuju. Je 6 mesicu stary a zbyva jeste 1 a pul roku zaruky. Vypada jako novy ­- pouzival jsem ho jako stolni pocitac ve svem pokoji a do skoly jsem ho vzal jen cca 5x.
Odpovědět0  0
sylver (2) | 14.12.200412:38
Zdrawim

Ja by som si chcel kupit podobny model popisany v tomto clanku, ja by som chcel Asus A2542, ktory ma
Radeon 9600, 512 MB RAM, 60 GB HDD a DVD+RW mechaniku. Chcel som sa spytat, ci som sa rozhodol
spravne a rad by som, keby mi niekto napisal skusenosti s touto seriou notebookov, ako sa s nimi pacuje,
ako je display a podobne, nerad by som kupil nejaky ­"cerep­". Zatial mam velmi kladny nazor na tento
notebook aj ma velmi zaujal, ale bojim sa napriklad toho SIS chipsetu. Co viem, tak kamarati nemaju vobec
dobre skusenosti s SIS chipsetmi. Nerobia problemy ? Co vam na tomto notebooku vadi ? Co vas tesi ?
Oplati sa ten notebook kupit ? Dakujem
Odpovědět0  0
Ladis. | 14.12.200417:51
Tak muj konkretni kus modelu Asus A2516DBO ­- zkusenosti:
- hmotnost nb dobra ­(neni moc tezky­), ale Asusy maji relativne k ostatnim znackam velky a tezky napajeci adapter, takze hmotnost nb + hmotnost zdroje = celkem se nb v tasce pronese ­(teda pokud nejezdite autem­)
- muj displej nema zadny vadny pixel a ma rychlou odezvu; svetlost i kontrast jsou dobre, nicmene kontrast­/jas rychle ztraci se zvetsujicim se uhlem pohledu ­(takze ostatni v mistnosti vam na displeji nic moc nevidi, vam to muze byt jedno­)
- vetrak je docela hlucny, ale pokud je v mistnosti treba jeste zapnuty stolni pocitac, tak vam to neprijde
- se SIS chipsetem jsem nemel zadny problem, krome toho, ze neni zrejme podporovan ATI Proprietary Linux driverem ­(vyzkousel jsem vsechny postupy na rozchozeni­) ­- a ja se tak tesil na 3D akceleraci v Linuxu :­' (
Odpovědět0  0
Klikar | 14.12.200410:57
Muzete mi poradit jako laikovi, zda je lepsi poridit notebook s Athlonem XP ­(konkterne ASUS 2538Dc­) nebo s mobilním Sempronem 2800+ ­(konkrétně Acer 1362LMi­)? Po vsech tech recenzich v tom mam vetsi gulas nez na zacatku.
Odpovědět0  0
Ladis. | 14.12.200412:37
Ja myslim, ze je to celkem jedno. U procesoru v notebooku se tolik nehledi na vykon ­(na hry ma mnohem vetsi vliv graficka karta­), spis na jejich zahrivani ­(je pak potreba hlasitejsi vetrak, ktery bezi casteji­). Takze zalezi, co s nb chete delat. Na hry se rozhodujte podle graf. karty a jinak podle prijemnosti pouzivani ­(malo hlucny­) ­- to bych sel do Pentia­/Celeronu M.
Odpovědět0  0
Klikar | 14.12.200414:31
No ja bych prave potreboval notebook pro bezne kanc. aplikace a internet, na kterem bych mohl obcas pustit DVD ci setrihat domaci video z miniDV kamery. Hry nehraji. Myslite, ze by na to stacil Celeron M ? Nekteri prodejci me strasili, ze pro zpracovani videa je vykon dulezity a rozdil vykonu u celeronu a Athlonu XP je znacny. Na druhou stranu jsem si vsiml, ze celeron M je uspornejsi a tissi nez EXP. Jenze jsem jeste nenasel prodejce, ktery by mi stroje nezavazne pujcil, abych si je v klidu mohl vyzkouset. Nemate nekdo zkusenosti si tim, jak velky je rozdil ve vykonu pri zpracovani viea u AXP a Cel­-M? Dik.

Odpovědět0  0
Ladis. | 14.12.200417:57
Ja myslim, ze ohledne CPU jsou vsechny dnesni nb vykonne dost ­(a myslim, ze zadny Celeron­-M nebude horsi nez treba P4 2.0 GHz­). Nicmene nevolte malou RAMku, pomaly disk ­(4200 ot­/min je slabota­) a asi taky ne sdilenou grafiku ­(sdilena grafika vam zere datovou propustnost sbernice­). A samozrejme vybirejte nb s Firewire portem.
Odpovědět0  0
Klikar | 17.12.200412:10
Tak jsem nakonec nakoupil Acer Aspire 1522LMi s procesorem AThlon 64 3000+. Neni to sice drobecek na pobihani po schuzkach, ale vykon je ohromujici. Ma 512MB ramky, 40Gb HD, WiFi a DVD vypalovacku. Byla na nej ted sleva u nekolika prodejcu. Mam ho za 29 6050,­- bez DPH. Vrele doporucuji...
Odpovědět0  0
Ladis. | 17.12.200415:48
Tak za 296 050,­-? No nekup to :o­) Ja spis u sveho notebooku zjistil, ze vykon neni vsechno ­(nedelam na tom nic extra­), a pristi nb si proto budu kupovat mensi, lehci a mene hlucny, nez mam ted.
Odpovědět0  0
sylver (2) | 14.12.200412:42
Ja by som chcel kupit Asus A2542, ten je o nieco lepsi od A2538. Ja osobne by som si acer urcite nekupil, podla
mna su to smejdy. Ked mam dat 50tisic SK za notebook, tak nech uz nieco dokaze. Chcem aby mi to nahradilo
domace PC, takze urcite chcem vykon a ten doda ADM. Kamarat ma centrino 1.5 od Aceru a je to slabe.
Co sa tyka hlucnosti vetraku a hmotnosti, tak na tom mi az tak nezalezi. Ja uz si vyberam notebook dlho a
verim tomu,ze mate v tom mis­-mis, je to problem vybrat. Ja urcite zoberiem Asus s AthlonXP alebo Athlon 64.
Sempron mi nejak nevonia ;­-)
Odpovědět0  0
vladimír K. | 12.12.200413:33
Zajímalo by mě jestli by se dal tento Notebook vylepšit. Tím myslím třeba grafickou kartu .. místo té 32megové karty 9200radeon jestli by se tam dala narvat radeon 9600 64mb .A třeba místo těchwin XP home edition jestli by tam šel XP proffesional ­(jak by se pak změnila cena ?­)
Odpovědět0  0
Ladis. | 12.12.200416:03
V naproste vetsine notebooku neni mozne vymenit grafickou kartu ­- a tento patri
mezi ne. Musite si najit takovy notebook­/model, ktery jej jiz tim R 9600 64 MB
RAM osazen. Konkretne ja si v cervnu 2004 nasel Asus A2516DBO, ktery se od
tohoto lisi tim, ze ma Radeon 9600 64 MB RAM a Athlon XP­-M 2600+ ­(tehdy me stal
29 900 bez DPH­/35 500 s DPH­). Nicmene pokud najdete nb s grafikou, co ma vlastni
videopamet, tak se moc nerozmyslejte, zda ho kupovat ­- vetsinou se nb s
vykonnymi grafikami rychle vyprodaji a zbydou ty se sdilenymi ­(sdilena graf.
pamet = velmi nizky graf. vykon­). Pak leda zas cekat, az se objevi dalsi model
se slusnou grafikou.

U operacniho systemu je to vetsinou mozne si zvolit Prof verzi namisto Home.
Odpovědět0  0
vladimír K. | 12.12.200416:46
děkuji mnohokrát ,to bych právě potřeboval . To o sdílené grafice sem věděl ale bojím se , že mi u tohoto modelu 32mb nebude stačit i přestože je nesdílená. Ještě bych chtěl vědět jestli po vánocích klesají ceny notebooků taky stejně jako u PC ­(třeba i o několik tisíc­) a jestli je tedy rozdíl koupit si to na vánoce nebo až po nich.
Odpovědět0  0
Ladis. | 12.12.200417:20
No na hrani beznych her Radeon 9200 32 MB RAM podle me staci. Ale samozrejme Doom3 leda tak v 640x480 a nizkymi detaily. BTW je to podobne vykonna sestava jako stolni pocitac s R 9200 32 MB. Na sdilenych grafikach si nezahrajete rychle ­(> 30 fps­) ani staricky Counter Strike ­- nepomaha ani snizit rozliseni ­(sdilene grafiky vykresluji trochu jinym zpusobem­).

Ceny myslim takhle u notebooku neklesaji ;o­). Proste kdyz mate penize a chcete si nb koupit, tak se podivate, co ted aktualne je, a jestli je neco treba zlevnene v nejake akci ­(napr. pri uvedeni toho modelu­).
Odpovědět0  0
vladimír K. | 12.12.200417:22
Hledal jsem si ten notebook o kterém jste psal ­(Asus A2516DBO­) a nalezl jsem jeden a ten stál 38000 s DPh což je podle mě absurdní +10000 když má jen lepší grafiku a hroší procesor.
Odpovědět0  0
Ladis. | 12.12.200421:29
Ja jsem psal, ze ten muj stal 29 900 bez DPH resp. 35 500 s DPH ­(v cervnu 2004­). Takze rozdil oproti vami nalezenemu ­"jen­" 2500 Kc ­(porovnavejte spolu ceny s DPH nebo bez nej, ne ­"krizem­"). Ja ho kupoval v nejake akci pri jeho uvedeni na trh a v te byl cca o 5000 zlevnen ­(ale je jasne, ze ta preskrtnuta cenovka vedle nove ceny byva nadhodnocena, aby sleva ­"vypadala vetsi­" ;­)­). Jinak co jsem tehdy koukal na ostatni notebooky, tak jsem videl, ze notebook s plnohodnotnou grafikou nebyl o vic jak 2000 drazsi, takze moc nechapu, proc je tolik nb jen se sdilenou grafikou. Holt si clovek musi dat vic prace s hledanim ­(mne ho nasel bracha :o­)­).
Odpovědět0  0
Ladis. | 12.12.200421:32
PS: Na tomhle konkretnim pripade vidite, jak jdou ­"rychle­" ceny notebooku dolu :/
Odpovědět0  0
vladimír K. | 12.12.200422:57
Jo přeškrtnutá nebyla . byla to cena 38000 s dph .... no tak jsem si musel najit jinej­-lepší model Presigio p157 ma sice pentium m jen na 1400mhz ale vykonem je na urovni pentia 4 2,2 Ghz s 512 ramkou a z radeon 9600­/9700 64mb vram disk 40 5400 a to vše za nějakejch 32 000 takze lepší ­(i s dph­) a ve hrach dává dobré velice dobré výkony . Jinak Doom3 se na tomhle notebooku nerozjede protože všude je minimum 64mb karta . I když o tu hru samotnou nejde ­( je špatná­) tak hry na tomto enginu půjdou za 2 roky na tom co si snad koupim stále dobře. A výdrž baterií je 4hodiny při filmu což je také super. Dokonce vyhrál i nějaké ocenění.
Odpovědět0  0
Ladis. | 13.12.200412:53
Pentium M 1,4 GHz ma velky vykon ­(presne jak uvadite­), a pritom malo hreje, takze vam zbytecne nehuci hlasity vetrak. Ja bych byt vama do tohohle sel. Ono ­"nejlevnejsi­" jsou modely notebooku, tesne kdyz vyjdou. Jejich cena pak totiz temer neklesa, ale jejich hardware rychle zastarava.

Ad Doom3: Na tom mem nb jede Doom3 v 800x600 na Medium detaily 46 fps, ale bohuzel mam jen 256 MB RAM, takze velmi casto swapuje disk ­(Doom3 vyzaduje min. 384 MB RAM­).
Odpovědět0  0
vladimír K. | 13.12.200421:02
Ano už jsem pro něj rozhodnut ­( wifi je zabudováno­) vše se u něj jeví jako perfektní až na výbavu .. ale myš nebo brašna není potřeba mám je doma . hlavně že je tam ta radeonky 9600 64 ..... jinka velice se divím že to na A2532Dc rozchodíte doom ..... min grafika je 64mb a min ramka je 384 .... to jste tedy borec i na takové FPS ­( a to jen na 32mb radeon 9200 ??? )
Odpovědět0  0
Ladis. | 13.12.200422:51
O 7 prispevku vyse jsem psal, ze nemam recenzovany notebook, ale Asus A2516DBO ­(ktery se od testovaneho lisi jen tim, ze ma R 9600 64 MB namisto R 9200 32 MB a AXP­-M 2600+ misto AXP­-M 2800+­). Ale ten Doom3 se tam hrat neda ­- kazdou chvili se to zastavi a swapuje disk ­(mam jen 256 MB RAM­).
Odpovědět0  0
Rada.lc@post.cz | 10.1.200512:56
Kde jste to Prestigio p157 PM 1400mhz za nějakejch 32 000 ­(i s dph­) kupoval? Uvažuji o něm také, zdá se to být nejlepší nabídka na trhu. Jak jste s ním spokojen? Prosím hodně kriticky. Díky z odpověď
Odpovědět0  0
vladimír K. | 11.1.200515:46
Je vážně velice dobrý notebook .. nenalezl jsem na něm zatím nic špatného ... ta radeonka je prostě skvělá half­-life 2 na 1400x1050­(max notebooko­) na plné detaily a odrazy vody .. kromě textur ty mam radši na medium a šlape velice dobře bez sekání .... Doom 3 je jiné kafe .. tam jedu na 800x600 medium detail a naprosto plynule bez problémů .. dal jsem to i na 1074*768 na ultra high quality a šlo to vcelku slušně jenže pak to zmrzlo ­- zřejmě nestího chladit grafiku u takového masivního výkonu .. baterka drží tak ty 4 hodiny u videa ...
Jediný problém tohoto notebooka ­( a vlastně všech notebooků­) je , že se nedají nebo velice špatně nainstalovat nové ovladače grafiky takže musím mít ty na CD a ne nové s lepším výkonem .. a pod 98win nejde ani dobře vše nainstalovat .. disk tam jede pomalu grafika jede ale ne naplno a zbytek taky .. pod xp se automaticky vše nainstaluje a je to pohoda .. vřele doporučuji ­( a monitor se jeví větší než je ­- o něco málo menší než 17 :­) )
Odpovědět0  0
RadimR (16) | 11.1.200519:35
jo..uz o tomto notebooku nakou chvili uvazuju. To, ze nejde aktualizovat ovladace me docela mrzi...:­).
Pozorovaci uhly jsou jake? Cetl jsem ze dosti mizerne :­).

Ale jinak dekuji..zase jste mi trosku prispel k rozhodnuti. :­)­)

Odpovědět0  0
Rada.lc@post.cz | 12.1.20051:50
Ještě by mne zajímalo kdy a kde jste ho kupoval, hledám nejvýhodnějšího dodavatele. Díky
Odpovědět0  0
vladimír K. | 13.1.200516:02
Mno tak úhly jsou ani nevím jaké ... když se nekoukáte z ůhlu 10° tak by to neměl bejt problém .. je sice třeba aby se dobře kouaklo 2 lidem vedle sebe trošku ho natočit .. ale mě to fakt nevadí .. neznám lepší notebook než ten co mám a u jinejch co sem viděl jsou úhly horší ... Ale mam trochu hybridního jak to tak vypadá .... mám celeron M a grafiku Radeon 9700 64 a na oficialních stránkách prestigia ­(157­) píšou že jsou s pentium M a grafikou 9600 64 .. takže kapku horší procesor o něco lepší grafika ... :)
Odpovědět0  0
ms.strursa@atlas.cz | 22.11.200418:53
V recenzi autor celkem trefne zminuje, ze Asus ma nedokonale ovladani zvuku. Zvukovy vystup se zesiluje dvojhmatem pres funkcni klavesy. Ted jsem na to malem dojel. Prisel jsem do prace, byl klid, a tak jsem neodolal a zacal hrat na booku Panzer. V nestrezenym momentu se mi do kanclu vritil sef. Zazmatkoval jsem a snazil se notebook, z ktereho se sirila strelba mych Tigru, vypnout. Dokonce jsem nastalem zmatku vytrhl napajeni :­)­)­) Vyrobci by meli vic myslet na flakajici se zamestnance :­)­)­) ...
Odpovědět0  0
Ladis. | 22.11.200420:20
Co jsem jinde videl, tak jen Toshiba ma otocny potenciometr. Vsechno ostatni je jen softwarove ­(i kdyz je to treba vyvedene na samostatna tlacitka­). Ja jsem s ovladanim zvuku na tomto notebooku jeste problemy nemel.
Odpovědět0  0
xtreme | 21.11.200419:34
Zajímalo by me jak je to s teplotou CPU a pripadnym hlukem..
Odpovědět0  0
Ladis. | 21.11.200420:31
Mam notebook Asus A2516DBO, ktery se od testovaneho lisi jen timto:
- Athlon XP­-M 2600+ namisto 2800+
- Radeon 9600 64 MB ­(kvuli tomu jsem si ho kupoval­) oproti Radeonu 9200 32 MB

U toho meho se vetrak spusti pri 55­-57 stupnich C a vypne se po dosazeni cca 51 st. C. Pri nejnizsim vykonu jede CPU na 400 MHz a vetrak se spousti na 10 sekund cca po 5 minutach. Pri plnem vykonu ­(u mne 2000 Mhz­) jede vetrak porad a CPU neprekracuje 58­-60 st. C. Vetrak sam je dost hlucny a ma jen jednu pevnou rychlost ­(nepocitam­-li jeste hlasitejsi 2sekundovy vyfuk vzduchu pri spusteni PC­).

Pokud tedy pri bezne praci chcete, aby se vetrak netocil, tak si nastavite nejnizsi rychlost CPU ­(ktera staci na vse krome 3D her­) a vetrak se zapne jen na chvilku po dlouhe dobe. Pro Windows existuji na to nejake programky ­(link na jeden byl v nejakem Chipu­), v Linuxu tez. Konkretne v SUSE 9.1 pouzivam powersave, ktery podle vyuziti CPU automaticky plynule meni jeho rychlost, takze se nemusim o nic starat ;)
Odpovědět0  0
pigi.one@seznam.cz | 2.7.200517:38
ahoj! neznáte teda nějakou tu utilitu na ovládání rychlosti CPU? se mi A2532 zbláznil.. při připojení na adaptér automaticky začne větrat 3000rpm.. a to je fakt hrůza
Odpovědět0  0
Ladis. | 3.7.200510:18
Projdete si tuto diskuzi, uz se tu resilo ovladani vykonu CPU a s tim souvisejici spousteni vetraku. Pouzijte Ctrl­-F pro vyhledavani na strance a zadejte tam rmclock. Najde vam to prispevky s adresou, kde se da tato utilita stahnout, i prispevky, jak to nainstalovat a jak odstranit AMD PowerNow utilitu z WinXP SP2, ktera s tim koliduje.
Odpovědět0  0
blaster@pobox.sk | 21.11.200418:28
Prave som kupil ASUS A2532DB. Vsetko vyzeralo byt v pohode, az do chvile, ked som po prvy krat uplne vystavil bateriu ­- notebook ­"zaspal­", lenze uz sa nezobudil. Po pripojeni na siet a zapnuti rozblikal ledky, nakopol ventilator, ale displej uz nenastartoval. Musel som z neho vytiahnut bateriu, potom ju znova zalozit spat a az vtedy sa chytil. Toto robi v nahodnych intervaloch stale. Je to nejako ovplyvnitelna vec ­(softverovo vo win, bios, nejaka utilita od asusu­) alebo je to proste vadny kus? vdaka za kazdu radu.
Odpovědět0  0
Ladis. | 21.11.200420:36
Mne se tohle jeste nikdy nestalo ­- nikdy jsem nevybil baterii uplne, vzdy tak v 5 % jsem notebook zapojil do site nebo vypnul. Mozna se musi po pripojeni do site aspon trosicku nabit ­(jednotky %­), nez je mozne ho znovu spustit ­(napr. aby mel rezervni energii pro... ja nevim ;­)­).
Odpovědět0  0
m.stursa@atlas.cz | 22.11.200418:42
v cem se ta verze DB lisi od te recenzovane Dc?
Odpovědět0  0
hladmavelkyoci@email.cz | 19.5.200523:22
hele tak tohle se mi taky zacalo stavat. A vsimnul jsem si ze je to hlavne, kdyz se notas prepina do usporneho rezimu a ja ho nekam prenasim ­(nez je uplne uspanej­). Nevim co s tim, ale resim to vyndanim baterky, ale je to celkem vopruz.
Odpovědět0  0
RadimR (16) | 14.11.200412:09
Uz nejakou dobu se rozhlizim po vhodnem notebooku...ale stale nevim, jestli si koupit notebook s sirokouhlym displayem nebo s normalnim. Toho sirokouhleho se zatim tak trochu bojim :­). Prece jenom nikdy jsem takovy monitor nemel....A pritom spoustu peknych notebooku delaji jen v sirokouhle verzi..

Takze bych se chtel zeptat, jake mate zkusenosti s sirokouhlym monitorem...jake to ma vyhody apod.

Dovedu si predstavit, ze na filmy to muze byt super, ale co treba na hry..?

Dik ;)
Odpovědět0  0
Ladis. | 14.11.200420:08
Taky nemam zkusenosti se sirokouhlymi displeji. Myslim, ze to tam funguje tak, ze jsou ­"sirokouhla­" rozliseni ­(pres celou plochu­) a ­"normalni­" ­(4:3­), ktera se zobrazi tak, ze vpravo a vlevo by mel byt cerny okraj­/pruh.
Odpovědět0  0
Kyslik | 22.11.200411:12
NE, filmy na tom nevypadaj super, jelikoz to neni 16:9 bohuzel, stale vam tam budou zustavat cerne pruhy­(kdyz mensi)
Odpovědět0  0
Ladis. | 22.11.200416:59
Ja jsem opacneho nazoru ­- i kdyz celkova uhlopricka je jen o malo vetsi, nez u ostatnich 4:3 displejum, diky ­(pro filmy­) lepsimu pomeru stran je obraz filmu na vetsi plose a nahore a dole jsou cerne pruhy o dost mensi ­(ale stale tam jsou­). Takze oproti 4:3 displaji neni co resit. I kdyz mne je tohle jedno ­- na koukani na filmy se sluchatky ve vlaku vam staci i 4:3 displej a jinak si to pustite pres TV­-Out na poradny televizi.
Odpovědět0  0
Broz - autor | 22.11.200418:41
S delsimi filmy je problem . Pana Prstenu z DVD jsem dokoukal na ­"posledni chvili­" ... :)
Odpovědět0  0
Ladis. | 22.11.200418:51
;­) no moje cesta vlakem je jen na polovinu filmu, takze mam velkou rezervu ­(notebook mi jinak vydrzi 2:30­-2:50)
Odpovědět0  0
RadimR (16) | 22.11.200423:57
ja to mam dom asi tak 5 hodin :­)­), takze by mi asi nevystacilo ani centrino :­)­).

Takze kdyz to sectu a podtrhnu...15.4 je lepsi na filmy, aplikace ....jen ve hrach to muze byt nevyhoda, ze? SIce moc nehraju, ale obcas jo a nevim jestli bych se smiril s roztahlym obrazem :)
Odpovědět0  0
Diagon Swarm | 23.11.200421:25
No, třeba já na svém notebooku s grafikou GeForce4Go mám v nastavení displeje nastavení roztahování obrazu a je tam i volba ­"roztáhnout se zachováním poměru stran­" ­- tj. zůstanou tam černé pruhy na nevyužitém místě ­- tohle je dobré řešení, ale nevim jak to mají jiné značky než nVidia.
Odpovědět0  0
m.stursa@atlas.cz | 9.11.20046:20
Zajimalo by mne z ceho je vyroben plast ­- vrchni ­"postribrena­" cast notebooku. Nesmejte se, ale sem fakt trdlo. Mam ve zvyku cistit vypocetni tecniku lihobenzinem, a podarilo se mi Asus patrne ­"poleptat­". Predpokladal jsem, ze to viko neco vydrzi. Zkousel jsem to nejak rozlestit, ale neni to idealni ...
Odpovědět0  0
Ladis. | 9.11.200417:55
No ja to podrobne nezkousel, ale mam pocit, ze je to delane jako podobne vypadajici povrchy na krytech pro mobily ­- je to snad jen ­"nastrikane­", takze by to melo jit normalne sundat ­(napr. otluceninami na rozich vika­), a pod tim by mel byt normalne cerny plast :/
Odpovědět0  0
mcrae (2) | 8.11.200421:57
DD,zajímalo by mě má výsledky ve hrách. Nevíte např. kolik má snímků v UT2004? Můžete mi prosím
napsat kolika smínků přibližně tento NB dosahuje v 3D hrách jako je quake3,
atd?
Odpovědět0  0
Ladis. | 9.11.200417:50
Vysledky odpovidaji stolnimu pocitaci s timto procesorem, operacni pameti a uvedenou grafikou Radeon 9200 32 MB. Pokud u stolnich PC vidite rozptyl vysledku s ruznymi verzemi dane karty, tak obecne pro notebook pocitejte s tou nejpomalejsi hodnotou ­(v notebookach je napr. video­-pamet vetsinou na nejnizsi mozne frekvenci pro danou kartu ­- kvuli spotrebe energie­).

Konkretne tento notebook nemam. Mam jeho verzi s Athlon XP 2600+ a Radeonem 9600 64 MB, kde mi bezi starsi hry vsechny plynule ;­). Doom 3 tam bezi v 800x600 Medium Details okolo 45 fps ­(to je pro me plynule­), pokud ­(vetsinou­) neswapuje disk ­(pro Doom 3 je minimum 384 MB RAM :­(­).
Odpovědět0  0
sdkal;ds@seznam.cz | 27.10.200410:46
No, myslim,ze Aspire 1362LMi je daleko lepe vybaveny notebook: 512MB RAM, GeForce GO 5200 64MB,60GB disk, WiFi g, Sempron 2800+­(oskanej Athlon 64­),
DVD +­- RW, za 29000,­- bez DPH..... i kdyz Acery jsou strasny smejdy....
Odpovědět0  0
CeCo (121) | 27.10.200422:55
Sorry kamarat, ale Sempron 2800+ V ZIADNOM PRIPADE NIE JE osekany Athlon 64... Jedine Sempron 3100 je vyvodeny z hentej familie ­(64 bitova­), ostatne pochadzaju este zo stareho Athlonu s jadrom Thoroughbred...
Cize pri Aceri si pekne naletel...
Odpovědět0  0
Karel Barel | 28.10.200412:54
Ty debile, mobilni semprony jsou osekany Athlony 64, podivej se sem: https:­/­/www.svethardware.cz­/art_doc­-575DC519138F12A8C1256EE3006D5639.html
Odpovědět0  0
1  2  
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.